خرید پستی مینی پنکه USB | فروشگاه اینترنتی تک شاپ 91 | مارکت شاپ | تک شاپ بیز
بستن و مشاهده سایت
نمایش منو

تک شاپ

2

شما 1 محصول در سبد خرید خود دارید

مشاهده تمامی محصولات خالی کردن ثبت نهایی

مینی پنکه USB

کوچک و قابل حمل

قدرت خنک کنندگی بالا

طراحی مدرن و بسیار شیک

روشن شدن از طریق پورت USB

قابل استفاده بر روی میز کامپیوتر یا لپ تاپ

میله گلویی قابل تنظیم 360 درجه‌ای برای تغییر زاویه جهت وزش باد




با استفاده از این پنکه قدرتمند که از پورت USB برای چرخش و هوادهی استفاده می‌کند، علاوه بر آنکه در تابستان در پشت رایانه هوای بسیار مطلوب تر و خنک تری خواهید داشت، می‌توانید آن را برای خنک کردن کیس کامپیوتر در جلوی کیس و با برای خنک کردن لپ تاپ در جلوی لپ تاپ خود قرار دهید تا به سرعت خنک شوند. همچنین از آنجایی که این پنکه با استفاده از پورت USB کار می‌کند، به راحتی می توانید آن در در هرجایی که پورت خروجی USB وجود داشته باشد مورد استفاده قرار دهید. مثلا با قرار دادن آن در جلوی داشبورد اتومبیل و اتصال کابل آن به USB دستگاه پخش ماشین می‌توانید از این پنکه در داخل اتومبیل نیز استفاده کنید.




ازجمله لوازم جانبی رایج لپ‌تاپ‌ها می‌توان به کول پد ها اشاره کرد. کول پد های از یک فن(موتور الکتریکی کوچک) برای گردش هوا زیر لپ‌تاپ استفاده می‌کنند تا حرارت آن را پایین‌تر آورده و بازده و عملکرد آن را ارتقا بخشند. اما این بار از فن برای گردش هوا به همان شیوه سنتی، یعنی همان پنکه معروف استفاده‌شده است. پنکه، این موتور الکتریکی ساده یکی از خاطره‌انگیزترین لوازم منزل است. بااینکه مدت‌هاست جای خود را به کولر و ایرکاندیشنر ها داده است اما کمتر کسی را می‌توان یافت که در دوران کودکی با پنکه‌های قدیمی منزل پدربزرگ خود خاطره‌ای نداشته باشد. از فریاد زدن در مقابل پنکه و ارتعاش صدای خود گرفته تا فروبردن تکه‌ای کاغذ لای پره‌های پنکه.



این پنکه که در ابعاد کوچکی ساخته‌شده حدود 20 سانتی‌متر قطر دارد و دارای یک‌پایه فلزی است که امکان چرخش سر پنکه به بالا و پایین را فراهم می‌کند.در زیر پایه آن 3 عدد پد لاستیکی کوچک قرار دارد که لرزش و ارتعاش آن را روی سطوح کاهش می‌دهد. کم‌صدا و ساکت است و از ابعاد کوچک و وزن حدود 390 گرمی آن‌که بگذریم در قابلیت‌های فنی آن باید گفت که از یک موتور الکتریکی 2.5 واتی بهره می‌برد که انرژی موردنیاز خود را از طریق کابل یو اس بی 120 سانتی‌متری که به پشت پنکه متصل است تامین می‌کند. این پنکه قابلیت حرکت نوسانی نداشته و در محل خود ثابت می‌ماند و باید زاویه و موقعیت دلخواهتان را دستی تنظیم کرده و سپس کافی است آن را به درگاه یو اس بی دستگاه‌هایی مانند لپ‌تاپ وصل کنید و از گردش هوا لذت ببرید.






مشخصات کلی :
- کوچک و قابل حمل
- دارای کابل اتصال USB
- دارای ۴ پره فلزی و مستحکم جهت بیشترین میزان هوادهی
- بدون نیاز به درایور یا برنامه نصب
- مصرف بسیار کم (تنها ۲٫۵ وات)
- کاملا بی صدا
- فشرده و کم حجم مناسب برای مسافرت
- قابل استفاده بر روی میز کامپیوتر ، خنک کردن فضای داخل کیس کامپیوتر
- میله گلویی قابل تنظیم ۳۶۰ درجه‌ای برای تغییر زاویه جهت وزش باد
- مجهز به کلید On/Off در پشت پنکه برای سهولت در خاموش و روشن کردن دستگاه بدون نیاز به قطع و وصل کابل USB



کاربرد ها :
- محل کار و روی میز کامپیوتر
- خودرو : امکان اتصال به پورت USB پخش خودرو
- منزل : با یک مبدل برق شهر به usb میتوان از این گجت در هر کجای منزل استفاده نمود
- کتابخانه: با توجه به بیصدا بودن فن و کم مصرف بودن و امکان اتصال به لپ تاپ میتوان برای خنک شدن در کتابخانه استفاده نمود.
- اتاقهای کوچک بدون تهویه: در اتاقهایی که هوا جریان ندارد مینی پنکه روی میز میتواند یک گجت مفید باشد
- برای فرار از بوی سیگار در محل کار



روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 200000 تومان