خرید پستی دسته بازی بلوتوثی موبایل و تبلت | فروشگاه اینترنتی تک شاپ 91 | مارکت شاپ | تک شاپ بیز
بستن و مشاهده سایت
نمایش منو

تک شاپ

2

شما 1 محصول در سبد خرید خود دارید

مشاهده تمامی محصولات خالی کردن ثبت نهایی

دسته بازی بلوتوثی موبایل و تبلت بدون باتری

دیگر از بازی با موبایل و تبلت خود خسته نمی شوید!

مناسب برای انواع بازی ها شامل فوتبال،‌ اتومبیل رانی،‌ اکشن و ...

قابل استفاده برای بازی های اندروید و IOS

قابل استفاده به عنوان شاتر بلوتوث جهت عکاسی




طراحان شرکت های کامپیوتری، این بار محصولی بی نظیر و استثنایی به بازار بازی های موبایل عرضه کرده اند. مینی گیم پد بلوتوث موبایل، با طراحی حرفه ای خود،‌ به کمک علاقه مندان بازی های موبایلی آمده است.
یکی از مشکلات علاقه مندان بازی های موبایل، انجام حرکات دشوار بر روی صفحه موبایل و خستگی ناشی از حرکت انگشت بر روی صفحه موبایل است. همچنین بر اثر حرکت های مداوم بر روی صفحه موبایل،‌ امکان آسیب دیدن تاچ ال سی دی موبایل شما وجود دارد. با استفاده از این مینی گیم پد، این مشکلات حل شده و به آسانی می توانید انواع بازی های مورد علاقه خود را انجام دهید و لذت ببرید. این دسته بر روی بازی های اندروید و IOS قابل استفاده می باشد.




این مینی گیم پد،‌ شامل چهار دکمه برای انجام بازی و یک جهت با طراحی دوران (چرخشی) و 360 درجه است.
ویژگی برتر این مینی گیم پد،‌ ساخت جهت 360 درجه، به جای جهت های چهار گانه است. همان طور که علاقه مندان بازی ها بهتر می دانند، در گیم پد های کامپیوتری،‌ شما قادر به انجام چهار جهت،‌ بالا،‌ پایین، چپ و راست می باشد،‌ اما جهت این گیم پد به صورت دوران (چرخشی) و 360 درجه طراحی شده است. در بازی های مختلف از جمله اتومبیل رانی می توانید،‌ به آسانی ماشین مورد خود را هدایت کنید. و یا در بازی فوتبال به راحتی بازیکن های خود را هدایت و به سمت دروازه پیش ببرید. و یا در بازی های اکشن و مبارزه ای،‌ به آسانی شخصیت قهرمان بازی را به آسانی هدایت کنید.




سایز کوچک و وزن کم
سایز کوچک و وزن کم ،‌باعث می شود آن را به راحتی در جیب خود حمل کنید و در هر مکان ،‌بازی مورد علاقه خود را انجام دهید.

پشتیبانی از انواع موبایل و تبلت آندرویدی و آیفون IOS
این مینی گیم پد بر روی گوشی و تبلت های آندرویدی و همچنین گوشی های آیفون و آی پاد سازگار است.
البته دارندگان گوشی آیفون این مسئله را مد نظر داشته باشند برای اتصال این مینی گیم پد به گوشی خود باید اپلیکیشن icade را نصب کننن . همچنین این گیم پد از بازی های سازگار با icade ، پشتیبانی می کند.

پخش موسیقی،‌ شاتر بلوتوث
مینی گیم پد بلوتوث قادر است پس از اتصال به موبایل شما،‌ هنگام پخش موسیقی ، موزیک مورد علاقه شما را تعویض کند . و یا صدای آهنگ را کم یا زیاد کند. همچنین از این مینی گیم پد،‌ می توانید به عنوان شاتر بلوتوث جهت عکاسی استفاده کنید.

لینک دانلود فایل راهنمای دسته بازی بلوتوثی موبایل و تبلت





روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
بدون باتری

قیمت : 35000 تومان