خرید پستی ماشین شستشوی جواهرات | فروشگاه اینترنتی تک شاپ 91 | مارکت شاپ | تک شاپ بیز
بستن و مشاهده سایت
نمایش منو

تک شاپ

2

شما 1 محصول در سبد خرید خود دارید

مشاهده تمامی محصولات خالی کردن ثبت نهایی

ماشین شستشوی جواهرات

مورد استفاده برای پاک کردم گردنبند، گوشواره، حلقه، طلا و جواهر و نقره، ، لوازم آرایشی و بهداشتی، لنزهای تماسی، لنز، پروتز، تمیز کردن دندان مصنوعی است.

 

مورد استفاده برای پاک کردم گردنبند، گوشواره، حلقه، طلا و جواهر و نقره، ، لوازم آرایشی و بهداشتی، لنزهای تماسی، لنز، پروتز، تمیز کردن دندان مصنوعی است.

با طراحی بی نظیر این محصول، می تواند آلودگی ناشی  از رسوب و باکتری ها را در جواهرات از طریق ارتعاش میکرو، حذف نمود

 

 

 

1. باتری (AA (1.5V را در پایین قرار دهید، در پوش باتری را ببندید. اگر برای مدت زمان طولانی از دستگاه استفاده نمی کنید، لطفا باتری را برای افزایش طول عمر خود بکشید.

2. دستگاه را در محل صاف قرار دهید، آن را به محل اتصال وصل کنید.

3. داخل پوشش مختص جواهرات یا کالاهای دیگر  آب گرم بریزید ، سپس مواد شوینده را به آن بیفزایید

4. سوئیچ دستگاه را روشن کنید، و بگذارید8 دقیقه کار میکند.

5. حجم 150 میلی لیتر و قدرت 0.2 W

 

وسیله ای ایده‌آل برای تمیز‌کردن و شستشوی کاملاً بهداشتی و بدون آسیب رسانی به دستگاهها و قطعات حساس از جمله ساعت، جواهرات، عینک و غیره..

ضمنا قابل استفاده برای تمیز‌کردن صفحه‌های,DVD CD/CD-ROM و دیسک‌های (Blue-Ray) و بسیاری از موارد دیگر نیز می باشد.
ویژگی استفاده از دستگاه تمیز کننده التراسونیک ( مافوق صوت ) برای تمیزکاری لوازم حساس و ظریف عدم آسیب رسانی به آنها در حین شستشو می باشد مثلا تمیزکردن یک انگشتر با برجستگی و تورفتگی های زیاد بوسیله یک قطعه تیز و یا دست امکان پذیر نبوده و یا به قطعه فوق آسیب می رساند در حالی که در این دستگاه به بهترین نحو و بدون هیچ گونه آسیبی امکان پذیر است.
این دستگاه در یک محفظه کاملا بسته به وسیله ایجاد امواج صوتی ذرات و آلودگی‌هایی که روی وسیله موردنظر شما ایجاد شده را به حرکت درمی‌آورد و به این ترتیب وسیله را برای شما تمیز و پاکسازی می‌کند. در ضمن لازم به ذکر است که امواجی با فرکانس 42 کیلو هرتز که توسط این دستگاه انتشار پیدا می کند ، توسط گوش انسان قابل شنیدن نیستند و بنابراین به گوش صدمه ای نخواهند

این دستگاه به سیستم خاموشی خودکار مجهز بوده و به محض روشن کردن دستگاه پس از 8 دقیقه بطور اتوماتیک خاموش می شود. ظرف داخلی این دستگاه به هیچ عنوان زنگ نمی زند و خراب نمی شود.همچنین یک سبد پلاستیکی، ابزار نگهدارنده برای انواع مختلف دیسک‌ها و ساعت مچی ها هم به همراه این دستگاه می باشد که وسایل را بایستی درون این سبد پلاستیکی گذاشت و از این ابزارها جهت ثابت نگهداشتن آنها استفاده کرد.
برای استفاده از این دستگاه مخزن آنرا توسط آب تا مقدار مورد نیاز پر کرده و مقدار کمی ماده ظرفشویی و یا دیگر شوینده های ضعیف به آن اضافه می کنید . قطعه مورد نظر را در داخل دستگاه قرار داده و دستگاه را روشن کنید.

دستگاه تمیز کردن التراسونیک

سیستم تمیز کننده قوی

با فشار دادن ساده دکمه ON / OFF

قیمت این محصول 60000 تومان