خرید پستی فانوس سه کاره----- سری 2 | فروشگاه اینترنتی تک شاپ 91 | مارکت شاپ | تک شاپ بیز
بستن و مشاهده سایت
نمایش منو

تک شاپ

2

شما 1 محصول در سبد خرید خود دارید

مشاهده تمامی محصولات خالی کردن ثبت نهایی

فانوس سه کاره

با خرید فانوس رقص نور دار ۳ کاره برای کوهنوردی از این فانوس میتوان  به عنوان یک چراغ برای چادر استفاده کرد و هم به عنوان چراغ قوه از سمت دیگر آن کاربرد دارد.و از سمت دیگر دارای رقص نور میباشد یعنی هم چراغ قوه -هم چراغ چادر و هم رقص نور میباشد.

این چراغ هم با برق شارژ میشود و هم با نور خورشید.سلولهای خورشیدی که در وسط چراغ تعبیه شده است برای شارژ چراغ با استفاده از نور کاربرد دارد.ضمنا دارای یک پورت خروجی  می باشد 

دو حالت فانوس و چراغ قوه در انتها

چراع گوی رقص نور

خروجی usb جهت شارژ 

شارژ با برق شهری 

استفاده در مواقع ضروری و مسافرت

لامپ چراغ قوه ۱ وات 

لامپ فانوس ۲/۵ وات 

قدرت نوردهی رقص نور آن ۳ وات 

دارای موتور گردان 

باتری داخلی ۹۰۰ میلی آمپر 

روشن شدن هوشمند چراغ اصلی فانوس 

کیفیت نوردهی بالا

چراغ کمپینگ magic cool یک چراغ جادویی شارژی است که دارای سه نوع نور می باشد.رقص نور رنگی در بالا، حالت فانوسی در وسط که با باز کردن قسمت کشویی وسط روشن می شود و سوم حالت چراغ قوه که در کف چراغ قرار گرفته است.دکمه پاور روی بدنه برای حالت خاموش، روشن کردن چراغ قوه و روشن کردن رقص نور به کار می رود. بدنه آن از جنس آلومینیوم بوده و دارای دو مدل دسته است تا هم با حالت فانوسی و هم به حالت چراغ قوه آن را حمل نمایید. ورودی برق روی دستگاه بوسیله سیم همراه به برق وصل شده و چراغ را شارژ می نماید تا بتوانید به صورت بی سیم از چراغ استفاده نمایید.خروجی یو اس بی روی دستگاه نیز برای شارژ تلفن همراه شما تعبیه شده است تا این چراغ ال ای دی را به ابزاری  USB که در بالای این فانوس قرار دارد برای شارژ کردن گوشی موبایلتان میباشد.

 

بی نظیر برای کمپینگ، مسافرت و استفاده های داخلی 

   

قیمت این محصول 250000 تومان