خرید پستی هولدر گردنی موبایل و تبلت | فروشگاه اینترنتی تک شاپ 91 | مارکت شاپ | تک شاپ بیز
بستن و مشاهده سایت
نمایش منو

تک شاپ

2

شما 1 محصول در سبد خرید خود دارید

مشاهده تمامی محصولات خالی کردن ثبت نهایی

هولدر گردنی موبایل و تبلت

نگهدارنده گردنی چندکاره موبایل و تبلت

قابلیت استفاده روی میز و یا گردن

طراحی عالی با انعطاف بالا


قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه




نگهدارنده گردنی چندکاره موبایل و تبلت دارای بازویی دو تایی و بلند است که در وهله ی اول و همانطور که از نام آن مشخص است دور گردن قرار گرفته و هنگامی که روی مبل راحتی نشسته اید بدون استفاده از دست، گوشی را دور گردنتان و یا کمر نگه دارید. جنس این بازوها از آلومینیوم است در نتیجه از وزن کمی برخوردار بوده و می توانید با کمی فشار آن را دور گردن و در ارتفاع مورد تنظیم کرده و به راحتی به تماشای فیلم و یا بازی کردن مشغول شوید. این بازوهای انعطاف پذیر با امکان تغییر حالت می توانند به شکلی تغییر حالت دهند که از پایه به عنوان نگهدارنده رو میزی گوشی و یا دستی استفاده کرد. در قسمت میانی این بازویی، فوم زخیم و نرمی وجود دارد که باعث می شود پایه از روی میز لیز نخورد، به خوبی در میان دست قرار بگیرد، هنگامی که در پشت گردن قرار می گیرد، باعث اذیت و ایجاد فشار نشود. این هولدر بیسوس با بسیاری از گوشی و تبلتهای متفاوت از سایز 4 تا 10 اینچ سازگار است. در بخش بازویی نگهدارنده گردنی چندکاره موبایل و تبلت به گیره ای متصل شده است که گوشی در این محل قرار می گیرد و برای نگهداری گوشی و تبلت از سایز 4 تا 10 اینچ مناسب است. دو طرف این گیره، دارای روکشی از فوم نرم است که مانع خراشیدگی گوشی و یا تبلت می شود. پشت این گیره، توپی وجود دارد که باعث می شود گوشی یا تبلت به صورت 360 درجه بچرخد تا هنگام استفاده در بهترین زاویه دید کاربر قرار گیرد.




ویژگی های نگهدارنده گردنی چندکاره موبایل و تبلت :
- پوشیده شده از فوم ضد تعریق و لغزش در محل گردن و محل قرار گرفتن گوشی
- مناسب برای افرادی که زیاد از گوشی موبایل و یا تبلت استفاده می نمایند
- وزن سبک برای جلوگیری از آسیب دیدگی گردن
- ساخته شده از آلومینیوم، پلاستیک و ABS
- عدم خستگی گردن در هنگام استفاده
- فک نگهدارنده چرخشی 360 درجه
- قابلیت استفاده روی میز و یا گردن
- دارای گیره های نگهدارنده محکم
- دارای طول میله 60 سانتی متر
- قابلیت استفاده بصورت استند
- قابلیت قرار گرفتن روی گردن
- طراحی عالی با انعطاف بالا
- امکان آویزان کردن به گردن
- تنظیم در حالت های مختلف
- قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه
- مناسب برای فیلم دیدن
- بدنه مقاوم و ضد ضربه

 

هولدر گردنی موبایل و تبلت چندکاره محصولی جالب و بسیار کارآمد است که دارای استاندارد های پزشکی بوده و با استفاده از این هولدر کمترین میزان خستگی و آسیب در زمان کار با موبایل و تبلت را خواهید داشت. یکی از کاربرد های این محصول به این صورت است که می توانید آن را پشت گردن یا کمر خود قرار دهید و کاملاً راحت از موبایل خود در حالت خوابیده یا نشسته بدون نیاز به گرفتن آن در دست استفاده کنید. حالت دیگر استفاده از این هولدر به صورت ایستاده روی سطوح صاف مانند میز می باشد که می توانید در زمان صرف غذا به راحتی موبایل خود را روی هولدر روی میز قرار داده و فیلم مورد علاقه خود را مشاهده کنید. حالت دیگر استفاده از این محصول همچنین استفاده به عنوان منوپاد است به این صورت که با خم کردن کامل هر دو بازوی نگهدارنده کنارهم و قرار دادن موبایل درون فک نگهدارنده با عقب بردن دست عکس های سلفی زیبایی تهیه کنید.

 

 

نکته مهم در انتخاب این محصول استفاده طولانی مدت آن است که بدون هیچ خستگی می توانید از موبایل خود با این هولدر استفاده نمایید. در دست داشتن موبایل برای مدت طولانی به خصوص در زمان مشاهده فیلم یا در سفر ها بسیار خسته کننده بوده و به خصوص درد در نواحی گردن، شانه و کمر را بوجود می آورد. فک نگهدارنده این هولدر از نوع فنری با چرخش 360 درجه است که برای انواع موبایل و تبلت های 4 تا 10 اینچ و حتی دستگاه های gps و پخش کننده های موسیقی نیز کاربرد دارد.

 

 

از نقاط مثبت این نگهدارنده ی گوشی بدنه خوش ساخت و با کیفیت آن است،جنس قسمتی که پشت گردن و یا کمر قرار می گیرد از چرم پر شده و با روکشی از فوم بوده(این بخش به طور کامل ضدضربه می باشد) و میله ها نیز از آلومینیوم مرغوب ساخته شده که انعطاف پذیر نیز است.با تماشای این محصول شما با یک هولدر چند کاره و کارآمد با بدنه خوش ساخت مواجه خواهید بود.

 

 

پایه های نگهدارنده یا همان فک های هولدر کاربرد عمومی داشته و می‌توان از آن‌ها برای نگهداری موقعیت‌یاب های GPS و موزیک پلیر ها هم استفاده کرد. این پایه‌ها دارای فک‌هایی(نگهدارنده) فنری هستند که به‌صورت کشویی به‌اندازه عرض گوشی موبایل یا وسیله مورد نظر بازشده و از دو طرف آن را نگه می‌دارند.امکان چرخش قسمت نگه‌دارنده گوشی یا تبلت برای قرارگیری در زوایای دلخواه که راحتی بیشتری را برای کاربر تا 360 درجه فراهم کند.

 

 

 

ویژگی های کلی:
طراحی جالب و منحصر به فرد
کیفیت بسیار بالا
انعطاف پذیر
قابلیت قرار گرفتن روی گردن
قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه
دارای گیره های نگهدارنده محکم
بدنه مقاوم و ضد ضربه
قابلیت استفاده بصورت استند
مناسب برای تمام دستگاه های ۴ تا ۱۰ اینچی

 

قیمت این محصول85000  تومان