خرید پستی نگهدارنده موبایل در پریز برق 4عدد | فروشگاه اینترنتی تک شاپ 91 | مارکت شاپ | تک شاپ بیز
بستن و مشاهده سایت
نمایش منو

تک شاپ

2

شما 1 محصول در سبد خرید خود دارید

مشاهده تمامی محصولات خالی کردن ثبت نهایی

نگهدارنده موبایل در پریز برق 4عددی

 

 

ممکن است شما هم برای شارژ کردن موبایلتان احتیاج داشته باشید که یک میز یا صندلی در نزدیکی پریز باشد که بتوانید به راحتی گوشی موبایل خود را شارژ کنید و یا مجبور باشید کوشی خود را به حال خود روی زمین رها کنید . این وسیله کاربردی و جالب به شما کمک می کند که موبایل، تبلت، موزیک پلایر، مچ بند هوشمند و … را بدورن زحمت و آسیب و درهر مکانی که باشید شارژ کنید.

دیگر نگران کوتاه بودن سیم شارژر تلفن همرا خود هم نباشید. همچنین ممکن است شما هم با بی نظمی و بهم ریختگی حاصل از تعداد زیاد وسایل الکترونیکی و مخصوصا موبایل ها در خانه و محل کار درگیر باشید. تعداد زیادی شارژر موبایل و تبلت و … که سیم‌های آن‌ها دست و پا گیرند و برای استفاده از بعضی دیگر باید در انتظار خالی شدن پریزها باشید.

 

 

 نگهدارنده شارژر موبایل به عنوان یک گجت، برای این مشکل شما راه حلی دارد! مقداری هرج و مرج و تداخل سیمهای مورد استفاده را کاهش می دهد. شما می توانید به راحتی سیم اضافی شارژر خود را به دور آن بپیچید و آن را به شارژر آویزان کرده و شارژر را داخل پریز برق وارد کنید. حالا یک جای مناسب برای قرار دادن موبایلتان دارید تا آن را از افتادن کف اتاق و آسیب دیدن محافظت کنید.

 

 

قیمت 4عدد از این محصول 30000 تومان