خرید پستی ظرف غذای کودک مدل میکی و مینی ماوس | فروشگاه اینترنتی تک شاپ 91 | مارکت شاپ | تک شاپ بیز
بستن و مشاهده سایت
نمایش منو

تک شاپ

2

شما 1 محصول در سبد خرید خود دارید

مشاهده تمامی محصولات خالی کردن ثبت نهایی

ظرف غذای کودک مدل میکی و مینی ماوس

 

یکی از عمده ترین مشکلات در بین والدین، غذا دادن به فرزندان است. انرژی بسیار زیادی که در کودکان وجود دارد نه تنها آنها را خستگی ناپذیر میکند بلکه موجب می شود تا میلی برای خوردن غذا نیز نداشته باشند. یکی از راه های کم دردسر و کار آمد در این زمینه استفاده از ظروفی است که دارای طراحی های زیبا و مورد علاقه کودک می باشند.این ظروف سرو که معمولا با نام ظروف غذای کودک نیز شناخته می شوند، با جلب توجه کودکان به سمت طرح ها و شکل های زیبای خود آنها را مجاب به خوردن خوراکی های محتوی خود می کنند.

 

 

ظروف غذای متعددی با این استراتژی کاری در بازار وجود دارند، که یکی از زیباترین های آن ظرف غذا کودک با طرح مینی و میکی موس است.وزن کم، طراحی منحصر به فرد آدمکی و دیگر خصوصیات ظاهری، این ظرف غذای عروسکی را به یکی از جذاب ترین ظروف غذای کودک تبدیل کرده است و شما می توانید به وسیله آن کودک دلبندتان را به خوردن انواع غذاهای سرد و گرم تشویق نمایید. این ظرف غذا قابل استفاده در منزل، مهد کودک و … می باشد

 

 

بشقاب اصلی که در سر عروسک قرار دارد و دو پیاله به شکل دست میکی موس و یک قلب یا شلوارک میکی موس، سه اجزای تشکیل دهنده این ظرف غذای جذاب کودک هستند که روی یک سینی قرار داده شده اند.طراحی منحصر به فرد و جذاب ، کیفیت مناسب و قیمت مناسب از دیگر ویژگی های این محصول می باشد.این ظروف غذای میکی ماوس دارای ست قاشق ، چنگال مخصوص است که کودکان را مشتاق تر به استفاده از آن و خوردن غذای خود می کنند.

 

 

علاوه بر کارایی متداولی که این محصول در منزل دارد، میتوانید از آن در رستوران ها و محیط های سرو غذا نیز برای پذیرایی از کودکان استفاده کنید تا آنها را علاقمند به خوردن غذا کرده و رسم مشتری مداری را به جا آوردید.کارتون میکی موس یکی از کارتون های مورد علاقه در بین کودکان است,این بشقاب دارای سه قسمت است و از آن می توان برای قرار دادن مدل های متنوع غذا استفاده نمود.این محصول در قسمت بزرگش می توان برای قرار دادن غذای اصلی و از دو قسمت پیاله های آن می توان جهت قرار دادن ماست و سالاد و سبزی و ترشی جات استفاده نمود.

 

قیمت این محصول 45000 تومان