ظرف سرو 3قسمتی قلبی بامبو مدل Amor تولید شده از چوب بامبو با طراحی فانتزی قلبی شکل 3خانه جهت سرو و پذیرایی مواد خوراکی مختلف به صورت همزمان طراحی و تولید شده است .عدم نفوذ آب به بدنه و پوسته و تبله شدن آن و همچنین مقاومت بالای این مدل چوب در برابر ضربه و شکسته شدن از خصوصیات چوب های بامبو می باشد که این روز ها در تولید ظروف و لوازم آشپزخانه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این اردوخوری شیک چوبی در مدل قلب طراحی شده است و دارای سه محفظه برای سرو انواع مواد خوراکی نظیر مغزیجات، کره، پنیر، شکلات، پاستیل و … می باشد. این ظرف چوبی همچنین بسیار سبک و قابل حمل می باشد و شما می توانید از آن در منزل و محیط های سرو غذا جهت پذیرایی از میهمانان خود استفاده نمائید و آن ها را سورپرایز نمائید.

 

 

 

این اردو خوری با ظاهر مدرن و جذاب خود می تواند علاوه بر سرو تنقلات و چاشنی ها، در تزیین دکوراسیون آشپزخانه نیز به کار گرفته شود.ظروف چوب بامبو ویژگی های منحصر به فرد بسیاری دارند که باعث شده است از آن ها به عنوان ظروفی کاملا سالم و کاربردی یاد شود. به عنوان مثال مقاومت و ماندگاری بالای این ظروف که از گیاه سرسخت بامبو نشات گرفته است معمولا مورد توجه بسیاری از کاربران قرار می گیرد و به آن ها اجازه می دهد با خیالی آسوده از این ظروف استفاده کنند. یکی دیگر از ویژگی هایی که ظروف بامبو را به ظروفی منحصر به فرد تبدیل  کرده است، خاصیت ضد رطوبت بودن آن می باشد که در میان ظروف تهیه شده از چوب گیاهان بسیار نادر و مهم است. همچنین وزن سبک این گونه ظروف می تواند برای آن دسته از افرادی که با حمل و نقل ظروف پذیرایی مشکل دارند عاملی تعیین کننده باشد.

 

 

 

لازم به ذکر است که بسیاری از کارشناسان ظروف پذیرایی و آشپزخانه چوب بامبو را سالم ترین و بی خطر ترین نوع ظروف جهت سرو و نگهداری مواد غذایی می دانند. بنابراین شما می توانید با آسودگی خاطر مواد خوراکی را در خانه های این اردو خوری نگهداری نمایید. شست و شوی این اردو خوری چهار خانه چوبی بامبو در ماشین ظرفشویی هرگز توصیه نمی شود، چرا که قرار گرفتن چنین ظروفی در معرض فشار بسیار قوی آب و شوینده های شیمیایی می توانند باعث افت کیفیت و ظاهر بدنه این ظرف شوند. همچنین برخورد سایر ظروف موجود در ماشین ظرفشویی نظیر چاقو ها و چنگال های فلزی با این ظرف می تواند خراش هایی را روی بدنه آن به وجود آورد. از سوی دیگر شست و شوی این ظروف با کمی مالش و آب کشیدن میسر است، لذا توصیه می شود تا جایی که امکان دارد شست و شوی این ظروف به روش دستی صورت گیرد. علاوه بر آن استفاده از این ظرف در مایکروویو در صورت استفاده از تنظیمات مناسب هیچ مشکلی نخواهد داشت.

 

 

 

این محصول یک ظرف قلبی و دارای سه خانه است که برای مصارف روزانه و سرو وعده هایی همچون صبحانه و عصرانه طراحی شده است.همچنین ظروف پذیرایی و آشپزخانه چوبی بامبو از لحاظ مقاومت و دوام جزو بهترین ها به حساب می آیند و در صورت استفاده صحیح و رعایت نکات ضروری همواره می توانید از آن ها استفاده کنید و لذت استفاده از ظروفی طبیعی و سالم را تجربه نمایید.

 

 

مشخصات فنی اردو خوری بامبوم مدل Amor

مشخصات
سایر توضیحات یک عدد اردو خوری چوبی بامبو سه خانه
جنس بامبو
دستگیره  ندارد
سطح تخت
قابلیت استفاده در اجاق مایکروویو  خیر
قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی  خیر
   
ساير توضيحات - اردوخوری سه خانه به شکل قلب - مناسب برای سرو انواع تنقلات، ترشیجات و... - قابل استفاده به عنوان صبحانه‌خوری
   
تعداد طبقات یک
ابعاد 1.7*10*19.5 سانتی متر
وزن 144 گرم

 

 

قیمت این محصول 110000 تومان