خرید پستی آویز نگهدارنده وسایل ایکیا مدل Pluring | فروشگاه اینترنتی تک شاپ 91 | مارکت شاپ | تک شاپ بیز
بستن و مشاهده سایت
نمایش منو

تک شاپ

2

شما 1 محصول در سبد خرید خود دارید

مشاهده تمامی محصولات خالی کردن ثبت نهایی

آویز نگهدارنده وسایل ایکیا مدل Pluring

 

می‌توان گفت یکی از بهترین ابزارهایی که هر خانمی را خوشحال می‌سازد، آویز مدل «Pluring» است. این مدل از نمونه کالاهای کاربردی برند «ایکیا» (Ikea) است که جهت ایجاد فضایی بیشتر برای ذخیره‌ در کمدها کاربرد دارد. این آویز، نگهدارنده‌ی لوازمی مانند کیف و کفش و البته لباس است. با قرار دادن آن درون کمد، می‌توان استفاده‌ی مفیدتر و بیشتری از فضای داخلی هر کمد داشت.

 

 

این آویز مانند یک مثلث بزرگ است که شامل سه طبقه‌ی داخلی و شش فضای خارجی برای ذخیره‌سازی می‌شود. جنس آن از پلی‌پروپیلن است و با یک قلاب ساده، روی رگال آویزان می‌شود. با استفاده از این آویز می‌توان کمد را به راحتی نظم داده ضمن آنکه فضای بیشتری برای قرار دادن لوازمی مانند کیف و کفش که درون کمد جای نمی‌گیرند، بوجود خواهد آورد. همچنین با استفاده از این وسیله می‌توان جایگاه ثابتی برای نگهداری برخی اشیایی که به راحتی سر خورده و به زمین می‌افتند مانند روسری‌های حریر، لباس‌های ساتنن نازک و... داشت.

 

 

این آویز طرح و رنگی ساده دارد و با نظم دهی به کمد لباس‌هایتان، خیالی آسوده را برایتان به ارمغان می‌آورد. نکته‌ی بسیار خوب دیگر در این مدل، قابلیت استفاده از آن در محیط‌های مرطوب مانند حمام است؛ که می‌توان حوله‌های استخری و حوله‌های دستی کوچک و بزرگ را درون آن چید و همیشه حوله‌ای تمیز و بهداشتی در دسترس داشت. اگر تمایل داشته باشید که این آویز کمترین حرکت را داشته باشد، می‌توان با حذف قلاب، میله‌ی رگال را از درون آن رد کرده و نگهدارنده را ثابت کرد.

 

 

مشخصات کلی کالا:

ابعاد : طول: 30 ، عرض: 30 ، ارتفاع: 96 سانتی متر

جنس : پلی‌پروپیلن

سایر توضیحات :

- آویز سه طبقه

- نگهدارنده لباس، کیف و...

- دارای قلاب برای آویزان کردن

- نظم دهنده و افزایش حجم کمد

- دارای 11 محل برای ذخیره سازی

 

قیمت این محصول45000مان