یکی از وسایل کاربردی و مورد نیاز در آشپزخانه استند نگهدارنده درب قابلمهاست. استند در و ملاقه اگر چه ممکن است به ظاهر وسیله ای خیلی معمولی و بدون کاربرد به نظر بیاید، ولیکن نگهدارنده ملاقه و درب قابلمه یکی از لوازم ضروری در آشپزخانه است. این وسیله ساده و کاربردی با طراحی نوین، ساده و زیبای خود به آسانی انواع درب قابلمه و ملاقه را در خود جای می دهند.استند نگهدارنده درب قابلمه از جنس پلاستیک ساخته شده است. این استند سبک و کم حجم بوده و به راحتی قابل جابجایی و شست و شو است. شما می توانید هر زمان که نیاز دارید، نگهدارنده ملاقه و درب قابلمه را با دست شست و شو داده و یا آن را داخل ماشین ظرف شویی قرار دهید.همچنین برخلاف مدل های رومیزی دیگر قابلیت نگهداری تا 3 درب قابلمه را دارد.

 

 

یکی از وسایلی که در حین آشپزی محل مشخصی نداشته و موجب شلوغی فضای آشپزخانه می شود، درب قابلمه، ماهیتابه و یا انواع ملاقه و کفگیر خواهد بود.معمولا این وسایل با قرار گرفتن بر روی فضای اپن و یا کابینت ها باعث ایجاد فضای شلوغ و به هم ریخته در آشپزخانه می شوند. استند ملاقه و درب قابلمهبا در نظر گرفتن فضایی مشخص برای نگهداری درب قابلمه، ماهیتابه و یا ملاقه جلوه زیبایی به آشپزخانه شما داده و فضایی مرتب و زیبا به آشپزخانه می دهد.استند نگهدارنده درب قابلمه را می توان هنگام آشپزی کنار اجاق گاز قرار داده و درب قابلمه و کفگیر و یا ملاقه مورد استفاده را در آن قرار داد.

 

 

با این وسیله ، در کنار گاز خود ، در زمان پخت و پز ، میتوانید درب قابلمه را بر روی آن قرار داده و به راحتی مواد مورد نیاز را به غذای خود اضافه کرده و مجدد درب قابلمه را ببندید.نگهدارنده ملاقه و درب قابلمه سبک، باکیفیت و در رنگ بندی متنوع عرضه می شود. این وسیله زیبا و کاربردی در رنگ های سفید ، صورتی و سبز در دسترس است، بنابراین می توان با توجه به سلیقه و فضای آشپزخانه رنگ دلخواه را انتخاب نمود.با استفاده از این محصول زیبا و کاربردی دیگر نیازی به قرار دادن درب قابلمه و ملاقه بر روی سطح اپن و یا درون بشقاب و پیش دستی نخواهید داشت. شما می توانید آنها را درون استند درب قابلمه قرار داده و آشپزخانه شیک و زیبایی داشته باشید.

 

 

ویژگی های خاص محصول :

قابل استفاده حتی بعنوان استند کفگیر ملاقه

وسیله ای زیبا و بسیار کاربردی

جلوگیری از افتادن و شکستن درب قابلمه

دارای طراحی خاص و منحصر به فرد

دارای کیفیت عالی و بسیار مقاوم

جلوگیری از انتقال چربی ها بر روی سطوح مختلف آشپزخانه

جلوگیری از انتقال آلودگی به داخل درب قابلمه

هدیه ایی جذاب برای کسانیکه دوستشان دارید

 

قیمت یک عدد از این محصول 25000 تومان