خرید پستی جا کفشی چند کاره مسافرتی آویزی 3 عددی | فروشگاه اینترنتی تک شاپ 91 | مارکت شاپ | تک شاپ بیز
بستن و مشاهده سایت
نمایش منو

تک شاپ

2

شما 1 محصول در سبد خرید خود دارید

مشاهده تمامی محصولات خالی کردن ثبت نهایی

جا کفشی چند کاره مسافرتی آویزی 3عددی

 

جاکفشی و محفظه ی نگهداری کفش از جنس پلاستیک و پارچه وسیله ای بسیار کار امد برای نظم دهی کفش ها و سایر وسایل و مرتب نگه داشتن فضای منزل است.اگر شما فضای کمی برای قرار دادن کفش ها ،جوراب ها و سایر وسایل کوچک خود داشته باشید می توانید آنها را بسته بندی نمائید.برای قرار دادن کفش ها و وسایل کوچک خود در جای مناسبی بهتر است از جاکفشی آویزی استفاده نمائید.به کمک این جاکفشی شما می توانید کفش ها و جورابهای خود را در فضایی کم و بصورت مرتب نگهداری کنید.همچنین برای مسافرت و نگهداری کفش ها در چمدان گزینه ی بسیار مناسبی می باشد.

 

 

در برخی از خانواده ها تعداد کفش های اعضای خانه بقدری است که ممکن است در نگهداری آنها کمی مشکل بوجود آید. در این حالت سعی می گردد تا بسته بندی شوند و در جایی قرار بگیرند.با این کار ممکن است استفاده دوباره از آنها کمی وقت گیر شود.برای رفع این مشکل ما به شما جاکفشی آویزی را پیشنهاد می کنیم. این جا کفشی آماده به شما کمک می کند به سادگی کفش های خود را بسته بندی کنید و دوباره از آنها استفاده نمائید.پس اگر خواستید کفش های جدیدی بخرید نگران محل نگهداری آنها نباشید با این جاکفشی به تعداد دلخواه تان کفش بخرید و از پوشدن آنها لذت ببرید.

 

 

این وسیله دارای پوشش پلاستیکی شیشه ای زیپ دار است که به شما امکان مشاهده و انتخاب کفش یا وسیله ی مورد نیاز بدون باز کردن زیپ را داده و نیز با استفاده از آن در فضا بسیار صرفه جویی می گردد. شما می توانید آن را در جاهای مختلفی منجمله زیر تخت خواب خود قرار بدهید.همچنین از کفش ها و جورابهای شما در مقابل گرد و غبار و رطوبت به خوبی محافظت می نماید.از این جاکفشی گرد زیر تختی میتوانید برای نگهداری کفش ، جوراب ،اسباب بازی و سایر وسایل کوچک و دم دستی خود استفاده نمایید.

 

قیمت 3 عدد از این محصول 45000 تومان