هیچ چیز آزاردهنده تر از این نیست که در میان ظروف و قابلمه ها و درب های مختلف کوچک و بزرگ، دنبال درب قابلمه ی مورد نظرتان بگردید. برای حل این مشکل می توانید از رفه ی کابینتی مخصوص درب قابلمه ها استفاده کنید. به این ترتیب علاوه بر حل مشکل دسترسی آسان به آنها و رفع کمبود جا از سنگین شدن قلاب مخصوص آویزان کردن ظروف نیز جلوگیری خواهید کرد.شما میتوانید علاوه بر نصب آن رو یا توی درب کابینت آن را روی دیوار نزدیک آبچکان و یا کنار گاز برای دسترسی بهتر نصب کنید.

 

 

اگر شما چندین سرویس قابلمه داشته با کمبود جا برای قرارگیری آن ها در کابینت مواجه خواهید شد. چرا که هر کدام به تنهایی دارای دری است که با قرار گیری برروی قابلمه فضای زیادی را اشغال می کنند ، چون امکان قرار گیری چندین قابلمه به داخل هم را سلب کرده و اگر بخواهید در آن ها را نیز جدا کنید و برروی هم هم قرار دهید باز برای قرار گیری در ها فضای کمی دارید.یک راه حل ساده برای این مشکل استفاده از استند نگهدارنده درب قابلمه کابینتی است.

 

 

برای استفاده بهینه تر از فضای کابینت ها، به خصوص در آشپزخانه های کوچک،امروزه از پشتِ درِ کابینت برای چیدن درب تابه و قابلمه ها استفاده میشود. برای این کار استند 4طبقه ی نگهدارنده درب تابه و قابلمه را پشت در کابینت نصب کنید و درب ها را درونشان قرار دهید.شما به داشتن این وسیله دیگر نگران کمبود جا نخواهید بود.این ابزار با قرار گیری بر رو یا داخل درب کابینت به شما این امکان را می دهد تا سرویس ها ی قابلمه یا هر نوع قابلمه دیگر را برروی هم قرار داده و در آن ظروف را برروی این جا دری بگذارید تا با مشکل کمبود جا مواجه نشوید.