چراغ مطالعه کلیپسی - گیره ای قابل استفاده دانشچوها و مهندسین و پژوهشگران بدون نیاز به برق

چراغ مطالعه از نوع کلیپسی یا همان گیره ای را باید یکی از بهترین وسیله های مطالعه برای دانشجویان و دانش آموزان داست.این چراغ مطالعه کلیپسی نیاز به هیچ منبع برق خارجی ندارد و تنها با باطری های داخلی قابل تعویض برای مطالعه استفاده میشود.برای استفاده ار چراغ مطالعه کلیپسی کافیست آن را بر روی کتاب با گیره مخصوص آن نصب کنید و کلید آن را زده تا صفحه کتاب شما روشن و آماده مطالعه شود.

 

 

این چراغ مطالعه به راحتی در کیف و حتی جیب جا میشود و میتوان حتی در تخب خواب زمانی که همه خواب هستند از آن استفاده کرد. بهترین چراغ مطالعه کلیپسی با قابلیت تنظیم زاویه نور در جهت های مختلف.اگر میخواهید در محیط های کم نور و یا حتی تاریک به مطالعه بپردازید چراغ مطالعه گیره ای کتابی را باید بهترین گزینه برای مطالعه دانست.

 

 

بر خلاف چراغ های مطالعه ای که به پنل مطالعه کتابی معروف است این چراغ نور بیشتری برخوردار بوده و صفحه کتاب را به خوبی روشن میکند. این چراغ دارای یک لامپ ال ای دی قوی ولی با مصرف کم باطری می باشد. باطری های داخلی این چراغ مطالعه در همه کیوسک های روزنامه فروشی و ساعت فروشی ها موجود است و به راحتی قابل تهیه می باشد. اگر قطر صفحات کتاب شما زیاد است و باز کردن زیاد گیره برای شما دشوار است میتوانید به چند صفحه رویی کتاب گیره آن را متصل کنید.

 

 

چنانچه در شب امکان روشن نگه داشتن چراغ اتاق وجود ندارد و دیگر نزدیکان شما آزرده خواهند شد چراغ مطالعه گیره دار را به شما پیشنهاد میکنیم. با این چراغ مطالعه دیگر نیازی به روشن نگه داشت چراغ ها نخواهید داشت و فقط صفحه کتاب شما روشن و به راحتی قابل مطالعه می باشد.همانطور که در توضیحات بالا ذکر شد یکی از مهمترین مزیت های این چراغ مطالعه این است که نیاز به برق ندارد و آن را قابل حمل در هر مکانی کرده است.

 

 

ویژگی های خاص کالا:

  • قیمت ارزان نسبت به سایر چراغ مطالعه ها

  • بدون نیاز به برق و یا سیم کشی

  • قابل استفاده در هر زمان و مکانی تنها با فشردن کلید چراغ مطالعه

  • قابل تنظیم در زوایای مختلف و چرخش کامل به همراه پوشش تمام صفحه کتاب مورد مطالعه

  • گیره های قوی و قابل نصب بر روی انواع کتاب و دفتر و...

  • لامپ ال ای دی پرنور و کم مصرف

  • پایه و گیره متحرک با نصب سریع و آسان

  • کیفیت عالی