خرید پستی لایت رینگ سلفی موبایل | فروشگاه اینترنتی تک شاپ 91 | مارکت شاپ | تک شاپ بیز
بستن و مشاهده سایت
نمایش منو

تک شاپ

2

شما 1 محصول در سبد خرید خود دارید

مشاهده تمامی محصولات خالی کردن ثبت نهایی

لایت رینگ سلفی موبایل

 

رینگ لایت سلفی موبایل یک حلقه ی گیره ای با 36 چراغ ریز LED با طراحی زیبا است که برای عکاسی سلفی بسیار مناسب است و شما می توانید حتی در محیطهای با نور کم عکس های زیبایی بگیرید.رینگ لایت سلفی یا نور سلفی موبایل برای تمام گوشی های هوشمند مناسب است که دارای ۳۶ چراغ ال ای دی شفاف و ظریف است که امکان شارژ در مدت ۲۰ دقیقه دارد و نور نرم و زیبایی می دهد تا امکان ثبت عکس های زیبا را برای شما فراهم آورد.

 

 

جنس بدنه این رینگ لایت سلفی از پلاستیک مرغوب با فرمول پیچیده بوده و قابل استفاده بر روی تمامی گوشی های هوشمند بازار یا حتی بر روی تبلت و لب تاب است. وزن این رینگ لایت ۳۶ گرم است و سه سطح نور ضعیف متوسط و قوی را برای شما میتواند ایجاد کند. اگر به دنبال این هستنید که عکاس های سلفی خود را متفاوت به ثبت برسانید رینگ لایت گوشی میتواند برای شما مناسب باشد.

 

 

رینگ لایت سلفی و موبایلی Ringlight selfie یکی از ملزومات حرفه ای ها علی الخصوص اکستنشن کارهای مژه ، لیفت و لمینت مژه و زیبایی کاران صورت ، جهت گرفتن عکس های قبل و بعد کار با بهترین کیفیت وضوح است.این وسیله نوعی رینگ فلاش می باشد که با دو باتری AA کار میکند و تا چندیدن روز بدون کوچکترین افت برای شما کار میکند.

 

 

طراحی ساده گیره این وسیله شما رو از هر پلاگینی بی نیاز میکند و می تواند تقریبا روی تمام گوشی های هوشمند دربازار و حتی تبلت ها و لب تاپ ها نصب گردد. این رینگ لایت ها دمای رنگ بین ۵۵۰۰ تا 7000کلوین تولید می کنند که برابر با نور سفید است.

 

 

وزن کم و ابعاد کوچک این وسیله این امکان رو به شما میدهد تا براحتی در جیب خود حمل کنید و در هر زمان و مکان دلخواه تنها با فشار دادن یک دکمه نور مورد نیاز خود برای یک عکاسی ایده آل رو دریافت کنید. از مشخصات فنی دیگر این رینگ لایت موبایل مناسب برای کلینیک ها و سالن های زیبایی جهت گرفتن عکس های قبل و بعد همچنین گرفتن سلفی و پرتره حرفه ای برای مدل ها میک آپ آرتیست ها و با طراحی فانتزی که برای استفاده در میهمانی ها و یا یک هدیه جذاب ایده آل به نظر میرسد.