این محصول واکس بازسازی کننده و محافظ چند منظوره قطعات فایبرگلاس مشکی داخل و خارج خودرو با ماندگاری بالا می باشد.تنها با یک بار کشیدن اسفنج آغشته به واکس روی این سطوح میتوانید شاهد نو و پررنگ شدن سطوح فایبرگلاس مثل روز اولش شوید.بدون کوچکترین اثر چربی روی سطح و خشک شدن آنی.میتوانید بلافاصله روی آن دستمال بکشید تا شاهد از بین نرفتن اثر واکس و مقایسه قبل و بعد واکس زدن شوید.

 

 

 از دیگر قابلیت های فوق العاده این واکس می توان به عدم جذب گرد و غبار و جلوگیری از ترک خوردگی و سفیدک زدن سطح اشاره کرد.این واکس و محافظ سطوح پلاستیکی دارای خاصیت آنتی استاتیک و آنتی UV بوده و فاقد چسبندگی می باشد.واکس بازسازی کننده سطوح پلاستیکی با فرمولی جدید برای کلیه سطوح پلاستیکی بیرونی خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

 

ایجاد درخشندگی بر روی سطوح پلاستیکی و جلوگیری از ترک خوردگی از ویژگی های بازسازی کننده پلاستیک می‌باشد. استفاده از این محصول باعث بازگرداندن رنگ مشکی به سطوح پلاستیکی می‌شود.واکس بازسازی کننده پلاستیک را واکس بازسازی کننده پلاستیکی مشکی را بر روی اسفنج نرم ریخته و سطوح مورد نظر را تمیز نمایید.برای نوار های مشکی دور درب و سپر ها و نیز آینه های بغل و کلیه سطوح پلاستیکی مشکی می‌توان از آن استفاده کرد.