بسیاری از افراد از ظروف مختلف برای تفکیک مواد غذایی داخل یخچال استفاده می کنند اما به دلیل عدم وجود تناسب ابعاد و شکل ظاهری با یکدیگر برای قرار گیری آنها در کنار هم درون یخچال ، خود باعث کاهش فضای قابل استفاده می شود ، از سوی دیگر جابه جایی ظروف بسیار دشوار خواهد بود . راه حل تمامی این مشکلات ، استفاده از سبد نظم دهنده یخچال است . محصولی با طراحی خلاقانه ، ساده و در عین حال بسیار کاربردی.

 

 

سبد چند منظوره ی دسته دار یخچال ، درواقع یک سبد دسته دار با سه قسمت مجزا  است که می توان گفت کمی پهن با ارتفاع کوتاه و مناسب برای طبقات مختلف یخچال است.ویژگی ای که امکان استفاده از آن را برای مواد غذایی با ارتفاع کم نیز فراهم می کند.اما چیزی که در رابطه با این محصول قابل توجه است ، امکان قرارگیری چندین شیشه مربا ,سس , دارو و ... داخل یخچال در کنار هم می باشد ، به طوری که می توانید به سادگی مواد غذایی مختلف را درون آنها به صورت تفکیک شده و منظم قرار دهید ، این کار علاوه بر سالم نگه داشتن مواد غذایی ، امکان دسترسی سریع تر و در عین حال آسان تر را برای شما فراهم می کند.

 

 

قسمت جلوی سبد دارای دسته طراحی شده که امکان حرکت دادن آن به سمت جلو و عقب و برداشتن را به ساده ترین شکل ممکن به شما خواهد داد . بر روی دیواره های سبد چندکاره آشپزخانه شیارهای متعددی قرار داده شده که امکان جابه جایی هوای خنک و تازه در میان مواد غذایی را فراهم نموده ، این کار باعث حفظ تازگی و طراوت مواد غذایی برای مدت طولانی تر و همچنین جلوگیری از فاسد و یا خراب شدن آن ها در کوتاه مدت می شود . علاوه بر یخچال از این محصول می توانید درون کابینت ، کمد و یا هر جای دیگری که نیاز است برای نگهداری لوازم و وسایل مختلف به شکلی کاملاً منظم استفاده کنید.

 

 

ویژگی های سبد نظم دهنده ی دسته دار یخچال :

طراحی نوین ، ساده و در عین حال بسیار کاربردی

سه قسمتی

ابعاد : 26cm * 22cm * 9.5cm

تولید شده از جنس پلاستیک مقام و با کیفیت

طراحی دستگیره دار جلوی سبد جهت سهولت در حرکت محصول به سمت عقب و جلو

امکان استفاده از حداکثر فضای داخلی یخچال

مناسب برای نگهداری مواد غذایی مختلف نظیر میوه ، سبزیجات و ... به صورت تفکیک شده و منظم

دسترسی سریع و آسان تر به مواد غذایی

شیارهای متعدد تعبیه شده بر روی سبد برای سهولت در جریان هوای تازه و خنک در میان مواد غذایی

ارائه شده در بسته بندی دوتایی

مناسب جهت استفاده در یخچال ، کابینت و ...

 

 قیمت این محصول 40000 تومان