خرید پستی پنکه شارژی دستی سه زمانه مدل SS-2 | فروشگاه اینترنتی تک شاپ 91 | مارکت شاپ | تک شاپ بیز
بستن و مشاهده سایت
نمایش منو

تک شاپ

2

شما 1 محصول در سبد خرید خود دارید

مشاهده تمامی محصولات خالی کردن ثبت نهایی

پنکه شارژی دستی سه زمانه مدل SS-2

 در روزهای آفتابی تابستانی که گرمای طاقت فرسای آن زمانیکه به بیرون می رویم یا حتی زمانیکه برق می رود مارا آزار میدهد و باعث کلافگی می شود . در این حین به وسیله ای احتیاج داریم که علاوه بر جاگیر نبودن ، بتواند مارا خنک کند تا گرمای تابستان لحظات خوش مارا خراب نکند .

 پنکه شارژی دستی  به کمک ما می آید که در تعطیلات تابستانی یا هنگامی که مدت طولانی برق خانه هایمان می رود گرما سراغمان نیاید . این پنکه دارای وزن 123 گرم  و ابعاد  22x10 سانتی متر می باشدباتوجه به سایز کوچک و سبک بودن، باعث میشود حتی با نگه داشتن آن به مدت طولانی در دست ، باعث خستگی نشود . همچنین این کالا دارای یک پایه می باشد که بتوانید آن را روی میز یا زمین قرار دهید تا خنکی آن به افراد بیشتری برسد .

پنکه دستی سه زمانه مدل SS-2 دارای باتری لیتیومی قابل شارژ 3.7 ولتی ،به همراه یک کابل شارژ با پورت میکرو USB می باشد . چهارعدد پره پلاستیکی سبک باعث می شود سرعت چرخش بیشتر باشد و پنکه روان تر باشد. دکمه ای روی دسته پنکه طراحی شده است که میتوانید درجه چرخش پره هارا در سه حالت کم، متوسط و زیاد تنظیم کنید. این کالا در رنگ های مختلفی مانند آبی ، صورتی و سفید تولید شده است .

 این کالا داری قطر 10.5 و ارتفاع 21 سانتی متر می باشد . شما میتوانید با شارژ کردن باتری آن در زمان هایی که برق نباشد و در بیرون از خانه که برق دسترسی نداشته باشید خودتان را خنک کنید .

 قیمت این محصول 150000تومان