خرید پستی باکس نظم دهنده طوسی magicfly | فروشگاه اینترنتی تک شاپ 91 | مارکت شاپ | تک شاپ بیز
بستن و مشاهده سایت
نمایش منو

تک شاپ

2

شما 1 محصول در سبد خرید خود دارید

مشاهده تمامی محصولات خالی کردن ثبت نهایی

باکس نظم دهنده طوسی magicfly 

همه ما قطعا بارها تجربه کمبود جا برای وسایلی که همیشه باید دردسترس باشند و درعین حال باعث شلوغی فضا نشوند، را داریم. این نظم دهنده زیرتختی برای نظم دادن به تمامی وسایل از جمله انواع لباس و کفش و انواع پاپوش،پتو و ملحفه ، ظروف و لوازم دیگر می باشد که به شما کمک می کند در فضای کوچک و محدود ، با نظم تعداد زیادی از وسایل را قراردهید و استفاده کنید.

شما به راحتی میتوانید حجم زیادی از وسایل خود را را سازمان دهید و از فضا بهترین استفاده راببرید و حتی از دیده نشدن آنها نیز مطمئن شوید. زیرتختی یک جعبه پارچه ای سبک و کم حجم با اسکلت درونی محکم می باشد که به راحتی به علت ارتفاع کم و استاندارد درزیر تخت های مختلف جای میگیرد و حتی با توجه به این زیرتختی منحصر به فرد ،میتوانید از زیبایی آن اطمینان خاطر پیدا کنید. با کمک این محصول میتوانید انواع وسایل را به بهترین شکل منظم کنید و از حداکثر فضا اسفاده بهینه را ببرید. این باکس نظم دهنده با بالاترین کیفیت پارچه ساخته شده است و باعث گردش هوا در فضای درونی آن و بین وسایل شما می شود. همچنین در جلوی این باکس ، طلق هایی طراحی شده است که بتوانبد کمی درون آن را ببینید و وسیله موردنطرتان را انتخاب کنید. 

این باکس نظم دهنده دارای دسته های محکم و مناسبی می باشد که به شما امکان جابجایی و حمل را در سفر یا اسباب کشی خواهد داد. بنابراین علاوه بر استفاده در منازل ، میتوانید در سفر نیز از این نظم دهنده به راحتی استفاده کنید و بیشترین مقدار لباس و پوشاک را در آن جا دهید.مناسب برای قراردادن لباس های فصلی و انواع لوازم دیگر می باشد.همچنین دارای قابلیت تا شدن می باشد. مانع ایجاد بوی نامطبوع و ورود هرگونه حشرات و آلودگی به وسایل شما می شود.

 

ویژگی های محصول: -زیپ برای بستن و جلوگیری از نفوذ گرد و غبار و افت و حشرات به وسایل - ارتفاع کم جهت قرار گیری آسان زیر تخت - دارای اسکلت جهت زیبایی ظاهری و جلوگیری از تغییر شکل - سبک و کم حجم - قابل شستشو با ماشین لباسشویی - مقاومت در برابر چروک، ساییدگی، پوسیدگی، تغییر رنگ و حشرات مشخصات محصول: ••ابعاد  15.2x97x33سانتی متر ••۵خانه با عمق زیاد و مناسب

قیمت این محصول 90000 تومان