خرید پستی دستگاه بخور خرگوش p11 | فروشگاه اینترنتی تک شاپ 91 | مارکت شاپ | تک شاپ بیز
بستن و مشاهده سایت
نمایش منو

تک شاپ

2

شما 1 محصول در سبد خرید خود دارید

مشاهده تمامی محصولات خالی کردن ثبت نهایی

دستگاه بخور خرگوش p11

دستگاه بخور از الزامی ترین و پرکاربردین لوازم در خانه ، اتاق ، محیط کار ، بیمارستان ها و... می باشد. دستگاه بخور با حفظ و افزایش رطوبت هوا منجر به حفظ سلامتی و بهبود عملکرد سیستم بدن می شود. لذا برای افرادی که دچار مشکلات خشکی مجرای تنفسی و بینی می شوند ؛ این دستگاه بسیار کاربردی است. از ویژگی های دیگر دستگاه بخور ، کمک به پیشگیری از آنفولانزا و بیماری ، کاهش سرفه های شبانه ، کاهش خر و پف و بدخوابی ، درمان سردرد ،قابلیت استفاده در تمامی فصل های سال ، حفظ رطوبت مو و پوست می باشد.

این دستگاه بخور از طراحی ویژه ای برخوردار است. شکل زیبایی خرگوشی آن و همچنین رنگبندی های متنوع و جذابی که دارد ؛ آن را از سایر دستگاه های بخور متمایز ساخته است. این دستگاه دارای کابل شارژ USB می باشد. شما میتوانید اسانس دلخواه و مورد نیازتان را با کمک این دستگاه در هوا پخش کنید. قابل استفاده در اتاق خواب ، ماشین ، مجل کار در هر مکان و زمان . برای کودکان و بزرگسالان موثر و مفید می باشد. نوار LED در دور این دستگاه در شب می درخشد و به عنوان چراغ خواب نیز کاربرد دارد.

آب به خوبی درون این دستگاه حفظ می شود. دارای ابعاد 12x7x7 سانتی متر می باشد و وزن آن 106 گرم است. این دستگاه بخور سرد تولید می کند و ظرفیت مخزن آن 300 میلی لیتر است. تا 8 ساعت به صورت مداوم میتواند کار کند. توان این دستگاه 5 ولت است. جنس آن از پلاستیک مرغوب ABS می باشد. در دو نوع مداوم و متناوب بخار تولید می کند. بهترین انتخاب برای سالم سازی و پاکسازی محیط زندگی می باشد.

قیمت این محصول280000تومان