همه ی ما نیاز به کیفی داریم تا بطور منظم و منسجم تمامی لوازم آرایشی و بهداشتی تا سایر لوازم خرد و ریز مورد مصرف بخصوص هنگام سفر را بخوبی در خود جا داده و خیالمان از بابت پخش و پلا بودن آنها در چمدان یا کیفمان و یا گم کردن و فراموش کردن آنها راحت باشد.کافیست یکی از این کیف های لوازم مسافرتی را تهیه کنید و همه وسایل ضروری خود از مسواک گرفته تا قرص و سایر لوازم آرایشی و بهداشتی را در این کیف توالت ضدآب قرار دهید.

 

 

وقتی همه محصولات بهداشتی خود را بسته بندی کردید، دیگر مجبور نیستید این کار را دوباره تکرار کنید تنها کافیست چسب کیف را باز کنید و به هر جایی که می خواهید آن را توسط قلاب آویزش آویزان کنید و به راحتی بعد از استفاده از وسایل آنها را در جای خود قرار دهید و علاوه بر این بصورت باز و قابل رویت در دسترستان باشد.این کیف مانند دیگر وسایل ، برای سفرهای تفریحی بسیار با ارزش است، به خصوص زمانی که مجبور باشید تمام لوازم آرایش و بهداشتی خود را به همراه داشته باشید.

 

 

در ابتدایِ گشت و گذار این کیف سه محفظه بزرگ در کیف لوازم مسافرتی، قابل مشاهده است.هر سه بخش از آن، توری یا پلاستیکی و قابل رویت است که با زیپ کنترل میشوند.سایر بخش های کیف شامل جیب ها و زیپ ها ی کوچک دیگری برای در اختیار قرار دادن فضاهای مجزای بیشتر و راحتی تفکیک وسایل خرد و ریزتان می باشد.این کیف همچنین مناسب برای استفاده های شهری، ادارات، بسیار مفید برای محیط کار، مسافرت، کمپینگ آفرود و سایر فعالیتهای ماجراجویانه بوده و لذت مرتب بودن و امنیت خاطر را برایتان فراهم میکند.

 

 

توضیحات بیشتر کالا:

  1.  یک کیف ایده ال چندکاره مناسب برای مسافرت و نگهداری لوازم بهداشتی وشخصی

  2. داشتن دسته  جهت حمل نقل آسان کیف

  3. طراحی خاص  و  منحصر بفرد

  4. زیبا و بزرگ برای منظم قرار دادن انواع لوازم بهداشتی ,آرایشی , شخصی در طول سفر

  5. ساخته شده از بهترین مواد اولیه کیفی

  6. طراحی تولید کیف به گونه ای میباشد که داری  قسمتهای مجزا برای نگهداری انواع لوازم بهداشتی و آرایشی  (شامپو ،مسواک ،خمیردندان ،. . .) میباشد

  7. با داشتن این کیف در کمترین زمان ممکن وسایل آرایش و بهداشتی  مورد نیاز خود  را به راحتی پیدا کنید

  8. یکی از امتیازات دیگر کیف  داشتن حلقه آویز درون کیف میباشد که به شما کمک میکند کیف را در مکان دلخواه خود آویز کنید.

  9. مناسب برای مسافرت – کیف کمپینگ-کیف لوازم آرایشگری – کیف لوازم کمک های اولیه – . .

  10.  تولید شده از بهترین برزنتی کیفی ضخیم  ,ضد آب , یراقیجات فلزی

  11. براحتی در چمدان جا میشود