خرید پستی فرنچ پرس StarBucks مدل 350 | فروشگاه اینترنتی تک شاپ 91 | مارکت شاپ | تک شاپ بیز
بستن و مشاهده سایت
نمایش منو

تک شاپ

2

شما 1 محصول در سبد خرید خود دارید

مشاهده تمامی محصولات خالی کردن ثبت نهایی

فرنچ پرس StarBucks مدل 350

بی شک قهوه یکی از محبوب ترین نوشیدنی ها در بین مردم جهان است. اگر شما صبح بعد از بیدار شدن یک فنجان قهوه بنوشید ، مطمئن باشید که خواب کاملا از سر شما خواهد پرید و در طول روز با نوشیدن آن میتوانید سطح خاصی از انرژی را در خود نگه دارید. اما قبل از شکل گیری محصولاتی مثل فرنچ پرس ، به دست آوردن یک قهوه اصیل هم خیلی زمانبر و طاقت فرسا بود و هم این که اغلب نتیجه دلخواه را به همراه نداشت.

فرنچ پرس یکی از قدیمی ترین روش‌هاییست که برای دم‌آوری قهوه وجود دارد و با آن قهوه‌ای با عطر و طعم اصیل را خواهیم داشت. دلایل زیادی از جمله کیفیت بسیار بالای قهوه دم شده و همینطور تازه نگه‌داشتن عطر و طعم واقعی ، محبوبیت استفاده از فرنچ پرنس را دو برابر کرده است.

فرنچ پرسی که اینجا به معرفی آن میپردازیم محصول استارباکس یعنی غول تولید کننده قهوه در آمریکا و سراسر دنیا می باشد. شما با استفاده از این محصول به بهترین طعم قهوه اصیل در کمترین زمان ممکن دسترسی خواهید داشت و قطعا از نتیجه به دست آمده راضی و خشنود خواهید بود. پس اگر شما هم میخواهید طعم واقعی قهوه را تجربه کنید کافیه که این محصول را تهیه فرمایید.

ابعاد فرنچ پرس استارباکس 16x11x8 سانتیمتر میباشد و گنجایش آن 350 میلی لیتر است. جنس خزن آن از شیشه مقاوم به حرارت و جنس درب و بدنه آن از بهترین نوع پلاستیک فشرده است. این محصول فیلتر داخلی برای جدا کردن تفاله ها دارد و به همراه یک پیمانه عرضه میشود که دیگر برای داشتن یک قهوه اصیل به چیز بیشتری نیاز نداشته باشید.

قیمت این محصول فقط 95000 تومان میباشد