جامسواکی چندکاره Denzi

مسواک جزئی از لوازم بهداشتی و شخصی است که ما در یکی از حساس ترین اعضای بدنمان یعنی دهان از آن استفاده میکنیم. علاوه بر این که دهان از لحاظ انتقال باکتری های میتوان گفت حساس ترین نقطه بدن است ، بلکه یک کالا که عنوان کالای بهداشتی را یدک میکشد پس باید در شرایط کاملا بهداشتی هم نگهداری شود.

از آنجایی که مسواک معمولا در نزدیکی دستشویی نگهداری میشود ، اهمیت دور نگه داشتن آن از باکتری های مختلف دو چندان هم میشود. برای این کار چاره های مختلف اندیشیده شده که یکی از آن درب دار شدن مسواک ها میباشد که در عمل آنچنان به خوبی نگه داری نمیکنند و از لحاظ جنس و کیفیت تولید هم آنچنان مناسب نیستند. اما برخی محصولات مانند همین کالا به طور تخصصی تر برای این منظور طراحی و تولید شده اند.

جامسواکی Denzi همانطور که در عنوان پیداست به صورت چند منظوره مورد استفاده قرار میگیرد. یعنی علاوه بر کارکردی که به عنوان جای نگهداری مسواک دارد ، برای لوازم دیگری هم مانند عینک ، لوازم آرایشی ، لوازم تحریر ، پیچ و مهره و ... قابل استفاده است. این جای لوازم همه کاره در کنار کارایی مناسبی که دارد دارای طراحی و کیفیت قابل قبولی هم هست.

این محصول دارای ابعاد 20 در 15 سانتیمتر است و از دو نیم استوانه به اندازه مساوی تشکیل می شود. این جامسواکی با طراحی کلاسیک و جذاب خود از جنس مرغوب ترین پلاستیک فشرده درجه یک ساخته شده و وزن آن هم برابر با 150 گرم میباشد. این کالا در 4 رنگ سفید ، آبی ، صورتی ، زرد ، بنفش و مشکی قابل تهیه است و علاوه بر این که درب آن به راحتی با اندکی فشار کیپ می شود ، یک سوراخ برای استفاده از بند که از این طریق میتوانید آن را آویزان کنید.

قیمت این محصول 20000 تومان میباشد