خرید پستی قیچی قند | فروشگاه اینترنتی تک شاپ 91 | مارکت شاپ | تک شاپ بیز
بستن و مشاهده سایت
نمایش منو

تک شاپ

2

شما 1 محصول در سبد خرید خود دارید

مشاهده تمامی محصولات خالی کردن ثبت نهایی

قیچی قند

 

قند خوراکی آشنا برای ما ایرانیان که زندگیمان به خوردن چای و قند گره خورده است و درخانه ها مصرف بالایی دارد.خورد کردن قند و خوراکی ها متسحکم با کمک سنگ و روش های قدیمی ، سخت و خسته کننده است و زمان زیادی می برد.قیچی قندشکن یکی از انواع قیچی آشپزخانه بوده که برای خرد کردن قند و کارهای مشابه به کار می رود. باعث افزایش ایمنی، افزایش سرعت و رعایت بهداشت در حین خورد کردن شده است.

تیغه های قیچی قند جگوار از جنس استیل بوده و بسیار تیز و مقاوم است همچنین دسته آن از پلاستیک با کارکرد راحت است. قیچی قند شکن CORAL دارای کیفیت و قیمت مناسب می باشد. ظاهر بسیار زیبا و ساختار خوبی داره. کاربرد اصلی آن همانطور که از اسم آن مشخص است برای شکستن قند است چرا که گاهی قند را به صورت کله قند به فروش می رسانند و برخی قندهای بسته بندی درشت هستند که تبدیل آن به تکه های ریز قند با قیچی قند شکن امکان پذیر است. این قیچی علاوه بر قند شکستن در آشپزخانه  کابرذهای دیگری دارد. به طور مثال شکستن آجیل، بریدن مرغ،خورد کردن نبات یا بعضی موارد محکم تر که در آشپزخانه با آن سر و کار داریم.

 

قیچی قند شکن دستی بارسلونی دارای تیغه های ضد زنگ و روکش دسته پلاستیکی راحت است بنابراین به راحتی می توانید آن را پس از اتمام کار بشویید. ضامن قفلی روی تیغه این وسیله تعبیه شده است که در صورت استفاده نکردن از قیچی باید ضامن را ببندید تا دهانه قیچی باز نباشد. فنر مقاوم و با کیفیتی هم بین دو دسته قیچی قند شکن دستی بارسلون تعبیه شده است که عمل باز شدن تیغه ها از هم را سرعت می دهد و کار با آن را راحت و آسان می کند. تنوع رنگ پلاستیک های روکش دسته این محصول متنوع و جذاب است و ظاهری زیبا در اشپزخانه شما دارد. داشتن یک قیچی قند چین با کیفیت بالا در آشپزخانه شما می تواند بسیار کاربردی و مفید باشد. با داشتن یک روکش پلاستیکی باعث می شود در زمان کار با آن از آسیب زدن به دست جلوگیری شود. ابعاد آن به صورت22X10X3 و  وزن آن ۲۰۰گرم است.همجنین طول این قیچی همه کاره برابر ۱۷٫۵ سانتی متر یا به عبارتی ۶٫۸ اینچ می باشد.

 

 

قیمت این محصول 95000 تومان